سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
سدر بهشتی
منابع طبیعی موهبت الهی است.قدردان باشیم.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 75884
کل یادداشتها ها : 17
خبر مایه


به نام خدا

چند سالی بود به وبلاگ های دوستان سر می زدم و مطالب را می خواندم و در مواردی خیلی کم نظر می دادم .از برنامه های بلاگ تا پلاک هم کم و بیش اطلاع پیدا می کردیم. از اردوی جنوب تا اردوی کربلا و یا همایش ها و ...

ولی هیچ کدامشان مثل تجدید دیدار با حضرت آقا برایم جذاب نبود. و بالاخره رفتم در پاونا ثبت نام کنم که دیدم باید اسم وبلاگ بنویسم،یه بنده خدایی گفت بیا اسم وبلاگ میدیم باهاش برو ثبت نام کن ولی ته دلم راضی نشد و این شد که من هم بعد از 3-4 سال سر زدن به دل نوشته ها و پای صحبت دوستان نشستن به عشق دیدار آقا وبلاگ نویس شدم.

حال اگر توفیق یار بود که الحمدلله و اگر هم نشد به هر حال توانستم خاطره دیداری را در ذهن خودم و چند نفر دیگر تازه کنم و از این بابت خدا را شکر می کنم. امیدوارم که مورد قبول حضرت حق باشد.التماس دعا.


+ گفت من با بابارفتیم بهشون پول دادیم اونایی که تو تلوزیون بودن ودیگه از خرید اسباب بازی حرفی نزد.امروز من خوشحالم که پسر4سال و نیمم دیگه میتونه در غم بقیه خودش رو شریک کنه.لطفاسر نمازاتون برا حسین دعا کنید سرباز خوب امام زمان باشه.ممنون.


+ امروزپسرم گفت مامان،بابای فلانی خیلی خوبه.پرسیدم چرا؟گفت آخه خیلی چیزابراش میخره خیلی اسباب بازی داره.بهش گفتم خوب ماهم میتونیم بخریم توهم می تونی داشته باشی ولی درسته که تو یه عالمه اسباب بازی داشته باشی ولی یه نفر گشنه باشه حتی پول نداشته باشه نون بخوره؟میخوای عکساشونو نشونت بدم؟اومدم عکسای بچه های سومالی رو نشونش بدم که.....






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ